úterý 3. listopadu 2015

Hamburger z červené řepy

Normálně se na prostřeno nedívám, ale minulý týden jsem udělala vyjímku. Pořadu se totiž účastnila blogerka Gabča, kterou moc ráda sleduji. 
Gabča uvařila hamburgery z červené řepy a já na ně přes celý víkend slintala a nemohla zapomenout, až jsem si je musela uvařit. 
A dopadlo to výborně, i pro mě těžkého masaře. Musím říct, že mi dokonce chutnaly i více než masové a kdo mě zná, tak ví, že to už je co říct.

Tak tady jsou - Díky Gábi za skvělej recept.  



Hamburgery z červené řepy 


Ingredience


500 gr. červené řepy
1 cibule
2 stroučky česneku
200 gr ovesných vloček jemných
200 gr. strouhaného sýra
2 lžíce olivového oleje
2 vejce
sůl 
pepř


Červenou řepu oloupeme a na hrubém struhadle nastrouháme. Stejně tak postupujeme s cibulí a česnekem. Přidáme olivový olej, vejce, vločky a promícháme. Sýr strouháme na jemnějším struhadle, přidáme ke směsi. Lehce osolíme a opepříme, promícháme. Dáme na 30 minut odpočinout – není nutné dávat do lednice, jde o to, aby ovesné vločky nasákly vodu z řepy (pokud je směs hodně vodnatá z řepy, přidáme vločky).Z hmoty tvarujeme malé bochníčky, dáme na plech s pečicím papírem a pečeme v troubě s funkcí gril nebo přímo na grilu – z obou stran zhruba 12 minut.
Dáme do překrojené housky a dochutíme, podle zvyku. Já dala domácí majonézu se strouhanou okurkou, salát, cibuli nakrájenou na kolečka a rajče. 
Byla to delikatesa. 









Žádné komentáře:

Okomentovat